Jangan Lepaskan Peluang Keemasan

Friday 3 February 2012

TEKNOLOGI TERBARU: CLOUD TECHNOLOGY OLEH KASPERSKY


KASPERSKY SECURITY NETWORK(KSN) kini terus ke hadapan meneroka teknologi dunia KESELAMATAN INTERNET  dengan membawakan teknologi terbaru. Teknologi terbaru ini dikenali sebagai “cloud technology” yang merupakan kelebihan utama dan kebanggaan kepada warga dan pengguna KASPERSKY

Cloud Technology merupakan teknologi global yang dicipta untuk mengesan dan menganalisis ancaman di seleuruh dunia. Teknologi ini mengabungkan berjuta – juta pengguna di seluruh dunia. Ini memastikan sebarang program – program dan fail – fail baru selamat digunakan.


 
Bagi memastikan perlindungan komputer yang cekap dan efisien, Kaspersky Internet Security 2012(KIS2012) menggunakan data yang diterima dari seluruh dunia. Kaspersky Security Network  kemudiannya mengumpulkan data – data yang diterima dan memberikan perlindungan maksimum kepada komputer di seluruh dunia yang dikenali sebagai “cloud.



Untuk menjamin bahawa “cloud technology” berfungsi secara efektif dan memberikan perlindungan komputer yang lengkap, segala aktiviti “cloud” akan dipaparkan pada window utama KIS2012. Lebih menarik lagi, anda boleh melihat lebih detail mengenai komponen – komponen “cloud beroperasi pada masa yang diberikan dan bagaimana mereka melindungi komputer dan data – data peribadi anda. Untuk tujuan ini anda perlu klik pada butang “Cloud protection” di window aplikasi utama(main application window).



Saksikan video di bawah untuk anda lebih memahami apa itu  kehebatan "cloud technology".  


Untuk tempahan KIS2012 ORIGINAL anda boleh hubungi saya:
Tel: 013-7142542

 
KASPERSKY INTERNET SECURITY 2012((1 year license)
1 USER -> RM20 ONLY!!!
3 USERS -> RM40 ONLY!!!

CARA PEMBELIAN:
1) SMS/PM saya Nama,Jenis Produk,Kuantiti,No Tel
2) Bank In kan bayaran
3) Setelah membuat pembayaran sms semula nama,no tel, jenis bank yang digunakan, masa pembayaran dibuat, jumlah pembayaran, jenis produk dan kuantiti.
4) Key Kaspersky dan link terbabit akan dihantar melalui hp/emel anda dalam masa 48jam selepas pembayaran dibuat.

************* no akaun untuk pembayaran akan diberitahu kepada yang berminat untuk membeli sahaja.

1 comment:

Step2Rich

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...