Jangan Lepaskan Peluang Keemasan

Friday 2 March 2012

KIS2012 BERTINDAKBALAS DENGAN SERTA MERTA KEPADA ANCAMAN BARU

 Assalamualaikum w.b.t. Segalam puji bagi ALLAH di atas kebesaran-Nya menghidupkan kembali makhluk - makhluknya dari lena yang panjang. Semoga kita terus bersemangat di pagi hari ini dan memulakan langkah lebih cemerlang di hari baru ini. Semoga hari ini adalah lebih baik dari hari semalam, dan hari esok adalah lebih baik dari hari ini. Selawat dan salam tidak lupa ditujukan kepada junjungan besar Rasulullah s.a.w. 

Kali ini saya akan menuliskan lagi artikel berkaitan teknologi terbaru dan kehebatan Kaspersky Internet Security 2012.Untuk meningkatkan prestasi perlindungan
dan keselamatan kepada komputer dan data peribadi anda, kadar ancaman kepada kadar ancaman dan data peribadi anda dikira berdasarkan analisis perilaku program  dan daripada maklumat – maklumat statistik yang lain. 


Untuk mengumpulkan data mengenai software baru, KIS2012 menggunakan “cloud” (Kaspersky SecurityNetwork) dan hasil operasi pelbagai komponen – komponen produk seperti Aplication Control, System Watcher, Heuristic Analyser dan lain – lain.

Perlindungan “cloud” adalah berdasarkan KasperskySecurity Network; suatu perkhidmatan global untuk analisis ancaman pada  masa sebenar  yang mana menggabungkan berjuta – juta pengguna di seluruh dunia. 
 Dapatkan produk KIS2012 Original sekarang. Anda juga boleh berhubung di fanpage facebook saya.

No comments:

Post a Comment

Step2Rich

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...